- Onsdag , halva veckan har gått ..

Vart fan tar dagarna vägen  ? Känns som dom bara springer iväg .
Men men snart helg igen då . På lördag ska vi åka och hälsa på Linus mamma  (= jag har inte träffat henne innan så ska bli trevligt som bara den . Nervöst men de är som d ska vara !  ( =
Jag tvättade igår för fullt , så jävla skönt att det är fixat nu så slipper man göra det i helgen .

Och i dag blir att maila runder och fixa lite saker  ;( hoppas det bara går att lösa.
Återstår att se dock!

Engla har börjat aceptera Linus i våra liv och hon verkar kunna umgås med han på ett helt annat sätt nu .

Måste bara skriva om när  vi lämnade av henne på dagis så hoppade hon upp i hans famn innan vi skulle in .. Kan inte beskriva dom sekundernas känsla som kom då , då visste jag att det skulle lösa sig så småningom.
Får bara ge henne tid . . Men fyfan vad glad jag har blivit den sista tiden när jag har sett Linus med Engla..
Konstig känsla men underbar...



kaffe nu sen ut en sväng !



Kommentarer
Postat av: sandra

yes. jag ska slänga upp det på nätet nånstans! :)

kladbyte.se är en bra sida. :) kolla in shoppingbotarallt.blogg.se också. det är vår sida.



ska du med ut på fre?

kramar

2010-02-24 @ 19:04:25
URL: http://saaaandii.blogg.se/
Postat av: tilda - änglamamma till Liam

härligt (;

2010-02-24 @ 21:12:25
URL: http://tiiiildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0