Lördag ! i fall ni hade missat de =D

Sitter hemma hos bejbi nu har dushat nu , ska snart börja göra vid mig . Vi ska ju till Igor och fira honom på hans dag idag =) Meega nervöst men d ska nog bli skoj!  ( Det säger Linus i alla fall hela tiden =D . )

Älskade Linus jag hoppas du kan inse efter igår natt att du inte förlora mig .
Jag lämnar inte dig.. Jag älskar dig så mkt , vi har en framtid ihopa ju * ler * Som ni andra får veta när tiden är inne för det =D  ( väldigt stora saker som vi ska uppleva )


Ibland kan man undra varför saker är som dom är , hur dom blev så . Men man kan även lägga ner för mkt energi på den biten , bästa är nog att ta saker som dom är . FÖR STUNDEN !
LEVA I STUNDEN .
Dåtid har alla , men man ska inte " straffa " någon för deras , man ska se  det som att det dom har varit igenom är saker som format och formar person i fråga till den som dom är .
Tycker jag :)

Jag lägger in en bild på min älskade Bror <3 Saknar verkligen dej , DennizHansen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0