varför göra allt så mkt svårare än vad det redan är ?


Snart är veckan slut, och det är helg . Känns som dagarna flyger iväg .
Jag sitter just nu vid datan men känner mig ganska trött så blir nog sängen / soffan snart .

Vad gör mina läsare idag då?

Ibland kan man undra vad som är menat i livet , vad som kan hända och vad som bör hända ...
Jag kan väl erkänna att jag skulle vilja ha chansen ( möjligheten ) att bli mamma igen.
Att få uppleva förlovning och ett fint hem tillsammans ...
Jag vet att jag skulle vilja , men frågan är nog fan mera om jag vågar ?
Tänk om man hittat en som kan släppa alla hämningar och bara göra det man vill ? Skita i vad andra tycker och inte lägga så mkt vikt på tiden ..
Tänk om man har det nu ?
Vad gör man då?  Griper och tar chansen ?
Eller knyter näven och flyr fältet ?
jag vet bara att jag vågat börja hoppas igen efter 3 år nu ..
Hoppas och önska på ett sånt liv .. Jag vet bara inte hur jag ska bete mig , hantera saker och framför allt hur jag ska säga det ..
Missförstå inte mig jag är välidigt lycklig just nu ,men jag är så ovan vid denna känslan att jag verkligen inte vet varken ut eller in just nu .
Tar sin tid kanske att lära sig allt detta , att inte alla är ute efter att såra / knäcka en .. Eller ?

Min dröm är iallafall den .. Man kan väl hoppas ?



Måste man verkligen göra allt i livet så komplicerat ? Varför inte bara ta stunden som den är ?
Men är det inte dags att leva för stunden ?
Frågan är nu vill du det samma som mig ?


Älskar dig så mkt








Fortsatt trevlig kväll mina läsare !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0