Behandla andra som du själv vill bli behandlad ?

Ibland önskar jag att det vore så enkelt, men seriöst är det ju långt från verkligheten ?
Vissa människor är nog födda till att vara "störobejkt" och bete sig som svin mot andra.
Men vem fan säger att dom har rätt till det? Rätt att klandra och dömma andra ?
När man har gått vidare i livet med vissa saker , borde "  dessa störobjekt" låta det vara inte påminna och snacka skit om detta ? Eller bara jag som tycker det ?
Vetifan , men var är man på väg som människa om man "livnär" sig på andras olyckor och smärta ?
Gå vidare och släpp det är fina ord som man använder en del i  livet , men sällan man gör som säger .
Ingen är perfekt och ingen är bättre än någon annan .
Bara för att ens föräldrar har haft det struligt och kämpigt så innebär det inte att man är / kommer sluta som dom
Det ska jag inte göra i allfall !


Men ni som sitter och livnär er på andras olycka , hur kan ni sova om nätterna  ?

Tänk en extra gång innan ni öppnar käften , ibland kan det smartaste vara att hålla tyst!


Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: JHaha okej, trodde det hade hänt ngt med honom :P.



Annars då, allt bra med dig ? :D

2010-03-20 @ 17:58:31
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Joda, det är bra med mig me :D

2010-03-21 @ 02:29:54
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0