Ganska stillaståenda just nu , funderat lite om ens vänner & livet ...

Ganska stilla i min blogg just nu..
Lördag nu iallfall inte skrivit på hela veckan :S men så blir det ibland.
Har inte haft ork , konstigt nog.
Jag är ganska förvirrad just nu med mina tankar & känslor ..
Jag vet inte vad som kommer att ske , men jag måste göra några förändringar i mitt liv nu inom en kort tid.
Annars känns det som jag kommer att dö sakta men säkert inombords ..
Jag har märkt nu att dom jag trodde var mina vänner , inte är det .. Jag menar jag har inte visat mkt av livsteckan på ett jävla bra tag och hur många har hört av sig med ett litet sms ?
Jag skiter i vilket nu , jag orkar inte bry mig mera om människor som sen pissar på en .
Lite skrattretande om jag ska vara ärlig , men ännu en gång är man den som sitter med lesna tankar om en sjäälv .. Inte ni..
Men jag klarar  mig som vanligt  ( synd va ?)




I allafall lördag kväll nu , ska laga middag med älskling sen ska vi se lite tv o mysa i soffan :)
Engla är och hälsar på min syster & hennes man :) ett bra tag sen nämligen och nu var d dags !
Ska hämta henne imorgon :) Saknar henne sååå!!! <3


Kommentarer
Postat av: sandra

gumman. du vet väl om att jag finns här?



det är bara det att jag har ett jobbigt jobb. hinner inte träffa mina vänner så ofta tyvärr. men du vet väl om att jag tycker mycket om dig gumman?

2010-03-13 @ 23:42:21
URL: http://saaaandii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0