har ni inte förstått att ni MÅSTE inte läsa min blogg!

Denna helgen har varit en enorm tankeställare för mig , hur min framtid ska bli / vara .
Hur jag som Camilla kan ändra på saker och ting för att det ska bli som jag vill och inte som andra vill .
Hur jag och ingen annan kan förändra , jag vill ju inte må som jag gjort innan är rädd för att falla tillbaka ju .
Men ingen än jag själv kan förändra detta !
Jag har nog alltid skylt på min barndom för hur jag betet mig och så , men hur länge kan man som person gömma sig bakom det ? Fungerar det hela li
vet ut ? Speciellt när man fått barn?
Jag trodde det , men inte nu mera  ..

Jag har insett att jag blir inte yngre utan äldre. Jag vill inte leva mitt liv som jag har gjort innan .
Nu har jag mera att förlora , det jag menar med just förlora är att om jag inte ändrar på vissa saker och ting så kommer jag iallfall förlora ett par fina människor i mitt liv som jag inte vill förlora.
Dom betyder mera för mig än något har gjort på ett par år nu och det skrämmer mig som fan .
Jag är inte guds bästa barn , absolut inte . Men jag är inte djävulens barn heller!!
Jag har en dröm som kommer att bli av , och det bästa är att jag kommer inte låta " störobjekt " ta min framtid från mig och Engla .
Min och hennes framtid är ljusare än den varit på många många år nu .

♥ SÅ

ni som stör er såå jävla mkt på min blogg och hur öppen jag kan vara , Men vet ni vad ? LÄS inte den!
Den är till för mig och dom som vill och känner igen sig!
Inte för er som sitter på en fest och snackar skit om en !  Så jävla mogna ni när! Hur fan kan ni sova om nätterna ?
Jag menar jag vet att ni som bor i landskrona har svårt för att INTE snacka skit om andra , hur ska ni kunna överleva om ni inte gör det ?
som sagt min blogg är min blogg passar det inte så sluta läs!





Kommentarer
Postat av: malin med oliver♥

så bra skrivit av dig! Stå på dig . Menar passar det inte andra vad DU skriver på DIN blogg så kan dom sluta läsa den ju :) inte mkt svårare än så!

Jag hoppas inte du ska ta bort din blogg bara för vissa " STÖROBEJKT " finns ! STÅ PÅ DIG

2010-03-22 @ 10:09:25
Postat av: Martin från dalarna!

Mega fin blogg du har , jag trillade in på denna då jag såg min kompis läste den. Du ska verkligen följa ditt hjärta och stå på dig!! DU KAN OM DU VILL ♥♥

2010-03-22 @ 10:10:23
Postat av: Linda. S

STÅ på dig för fan gumman ! Bra med människor som skriver blogg , för jag tvivlar inte på att det finns flera som känner igen sig i din blogg. Och vill ditt bästa! Jag läser din blogg varje dag!!! Jag blir besviken om den läggs ner ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

2010-03-22 @ 10:11:42
Postat av: Erika !

Ja du får inte lägga ner din blogg!! för fan Camilla!

2010-03-22 @ 10:13:03
Postat av: Emilia

Ja för fan håller med dom andra , stå på dig. Låt inte dom knäcka dig! låt dom snacka sin äckliga skit dom som mår skit inte du gumman ! DIn blogg är mega fin♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

2010-03-22 @ 10:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0