Måndag , ny jävla vecka nu då .

Jaha , klockan är strax 8 på denna måndag morgonen .
Min helg har varit jäävlig händelserik! Sjukt ! Jag har inte haft så trevligt på nästan 3år nu ..
Sen att man ska ha mega trevligt så länge me så mkt folk , vet knappt vart jag ska ta vägen .
Har varit en utmaning helt klart , utan tvekan. Men det gick! ( Fanimej )
Freedags åkte jag med Sandra =)  och Therese , Micke iväg * ler * Sen lördags hem till Igor på hans födelsedag med älsklingen . Sen söndag hämta vi Engla och åkte till Linus mamma och hennes pojkvän !
Jag känner mig som en liten flicka på julafton när jag tänker på helgen . Sjukt!
Jag bara måste skriva att Lisa är en väldigt fin person  ...
Jag förstår nu vart Linus har sitt hjärta av guld om vi säger så .
Vilken kvinna.. Efter en gång kan jag redan skriva så ...Jissses ..
Jag har insett att min framtid är med han nu , vi ska bygga upp något fint..
Något som jag & Engla & linus kan vara stolta över, vi skiter i er som snackar skit.. Som menar att Linus verkligen inte borde vara med mig . MEN vet ni vad ? HANS val ! han gör sitt val jag tvingar inte honom till nåt!
Jag kan bara säga en sak , jag kommer inte låta er förstöra..




Hoppas ni har haft en trevlig helg!  / Camilla






Kommentarer
Postat av: sandra

bra skrivet gumman! :) stå på dig bara. skit i vad alla säger, dem är ju inte mogna för fem öre. dem lever fortfarande kvar i fjortislivet om dem inte kan acceptera er lycka!

2010-03-01 @ 14:11:49
URL: http://saaaandii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0