Söndag idag ! ♥ Vilken skön helg!

God dagens mina läsare , allt bra med er ?

Denna helgen har vatt en av mina bästa helger på väldigt läänge! Jag OCH även Engla har varit hos Linus hela helgen :) jättetrevligt! Är så glad för Engla att hon börjat öppna sig för Linus nu , och såklart han för henne .
Jag trodde inte det skulle gå så bra som det gjort :) men så feel man kan ha !
Sen tittade Igor & Marin och " polacken " förbi och det var såå förbannat trevligt ..
vill jag verkligen göra om en kväll snart igen :)
Så nu är vi hemma igen , har städat lite ska tvätta ikväll  ( skiit skoj ) NOT :D

Linus♥ ♥

Jag är såå tacksam för dig och din kärlek!





Nu ska jag umgås med Engla lite :) ha en fortsatt bra kväll !

Kommentarer
Postat av: Michelle

Vaf roligt=)

2010-03-07 @ 19:32:16
Postat av: Emelie Ask

Det måste känns bra att dom två kommer överens ! Jag hoppas han stannar kvar i era liv , ni alla tre förtjänar verkligen kärlek! Jag blir så glad varje gång man läser din blogg , kvittar om de står nåt bra eller om du skriver att du är lesen för en sak är sant , man känner igen sig i din blogg och det är rörande att du vågar vara så öppen och rak ! kram på dig!!!

2010-03-08 @ 20:49:19
Postat av: tilda - änglamamma till Liam

låter trevligt (;

2010-03-10 @ 17:47:47
URL: http://tiiiildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0