Vad i helvete alltså ! ?

Jag då vart det min tredje inlägg i dag men jag måste fan få detta ur mig nu !
Vad fan gör man när man inte kan lita på sitt eget kött och blod längre ?
Jag trodde jag hade gjort mig TYDLIG i vad som gällde om hon skulle vara hos er ? 
Varför gå bakom ryggen ? Visst hon är bara 3 år gammal MEN hon berättar faktiskt saker!
Och det var jävlar längesen jag kännt mig såå sårad och lesen som jag gör nu..
Hur fan kunde ni göra så ????

Jag nämnde det flera gånger om och om igen ! Vad hände på vägen till era öron ??
I helvete heller nu alltså!
Nu är det slutpissat på mig! Ni får fan hitta en annan att pissa på nu !


Jag kan inte förstå vad som gick fel, jag förstår om ni inte kan stå emellan och lyssna men VAR DÅ ÄRLIGA ! inte gå bakom ryggen ! TACK!
Men vilken idiot jag är i våran familj vet man inte vad ÄRLIGHET är !
Nu BOMBAR X mig med massa hot och anklagelser igen :( nu ska allt börjas om igen ???
Bara för man inte kan vara ärlig ? Vad fan  :(


Ha ett jävla bra liv då tackar för mig!




// C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0