Woooooooopp! Mina trogna läsare ! :)

Tisdag idag då ! Ifall ni missat det :)
Idag blev det möte på morgonen , gick väl okej!
Sen gick jag hem till Cilla en sväng vi skulle ner på kompetens forum men dom hade stängt just idag
( hahaha )
Men vi fick oss en skön promenix i stan !
Nu sitter jag hemma och väntar på klockan ska bli 15 :) så jag kan hämta hem min lilla solstråle !
VI ska ut på lekplatsen en sväng sen ska vi hem .
Igår va Engla så himla go , från ingenstans sa hon - Mamma du är bäst <3



Snacka om man behöver få  höra det i dessa tider . * ler *
Jag hoppas ochså man kan bli lite lite gladare snart , SKA inte låta dig vinna över mig !
Never!

men men nu ska jag dricka kaffe !


Vad gör ni idag då ?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0